Продавець Valeo Nail розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2055 відгуків
+380 (66) 989-67-69
ул. Балакирева 19А, 61103, Харків, Україна
Valeo Nail
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ними використаний за призначенням. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту. Адреса для здійснення повернення товару: вул. Балакірєва 19А, Харків, Україна. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: - обміняти товар належної якості; - повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар зі служби доставки. Який товар підлягає обміну: - товар, на який є чек; - товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; - товар, після купівлі якого минуло 14 днів. Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Умови оплати доставки при поверненні: - при поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому, відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається; - при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума за доставку вираховується з покупця; - якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товару належної та неналежної якості: - зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Гель-лаки, допоміжні засоби, манікюрні інструменти, насадки для фрезера та витратні матеріали не підлягають поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України No172 від 19 березня 1994 року.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner